Európából már másfél generációval ezelőtt távozott a Nissan Note, amelynek aktuális, 2020 végén bejelentett nemzedéke már csak hatótávnövelős-elektromos e-Power hajtással készült. Nemrég szabadidő-autós körítést is készítettek hozzá, de csak most kapta meg a márka legújabb villanyautóinak megjelenését, tehát az erős vízszintes tagolással rendelkező V alakú hűtőrácsot.
Felszereltségtől függően fekete vagy színrefújt a hűtőrács, szériában adják a LED-es fényszórókat, teljesen fényezett már a hátsó lökhárító is, a 16 colos dísztárcsák geometrikus mintát kaptak. Immár dupla kesztyűtartót találunk az anyósülés előtt, a kulcsnélküli bejutás automata funkcióval egészült ki (már nem kell gombot nyomni a nyitáshoz/záráshoz). Műszakilag nincs változás, a hatótávnövelő az 1,2-es 3 hengeres szívómotor (82 LE/103 Nm), az elsőkerékhajtás (116 LE/280 Nm) mellett 2 hajtómotoros X Mode összkerékhajtás (116 LE/280 Nm és 68 LE/100 Nm) is elérhető, a Nissan Note e-Power szabványos fogyasztása 3,5 illetve 4,2 l/100 km.