A 2020-as bemutatót követően keményen dolgozott a francia Delage a visszatérésen, összesen 4 prototípust építettek, és miután nemrég befejezték a fejlesztést, elkezdték a 30 darab ügyfélautó előállítását. Nem kell sietniük, hogy csak 2024 elején fogják megszerezni a típusbizonyítványt (először Európában és Svájcban), az előtt nem tudják átadni az autókat megrendelőinek.
A 3 évvel ezelőttihez képest nincs változás a műszaki tartalomban, van utcai autó 1024 lóerős (1004+20 LE) lágyhibrid V12-essel, és pályaautó 1115 lóerős (1004+112 LE) hibrid hajtással – utóbbinál az akkumulátor miatt 90 kg-mal magasabb a saját tömeg. Minden egyes Delage D12 egyedi lesz, hiszen a nem állítható vezetőülést a tulajdonosra szabják, ezen felül kárpit- és karosszériaszín választható. Utóbbi azért is fontos, mert az autóhoz otthoni Focal hifit is adnak, amely a tulajdonos D12-jének színeit kapja. A Delage 2024 elején megpróbál Nürburgring-körrekordot futni, ahol minden bizonnyal a finomhangolásért felelős Jacques Villeneuve lesz majd a sofőr.