Az első BMW M2-es alapján készül a Manhart MH2-es, amely 630 lóerőt kap – azonban most egy olyan példányt építettek, amelynél 715 LE/815 Nm a 3,0 literes soros 6 hengeres teljesítménye. Ráadásul ez elektronikusan korlátozott érték a hajtáslánc épségének megőrzése miatt (így is megerősítették a tengelykapcsolót és a differenciálművet), az erőforrás egyébként tartósan elviselne 1200 lóerőt! Csak a motorblokkot és a hengerfejet hagyták meg a BMW alkatrészek közül, egyébként új a teljes forgattyús mechanizmus, a turbófeltöltők és a kipufogórendszer leömlőstül, mindenestül.
KW alkatrészekkel tették sportosabbá a Manhart MH2 700 futóművét, Manhart Concave One felniket használnak (elöl 9×20, hátul 10.5×20 col). Elöl a BMW M4 GT4 fékeit (395 mm-es tárcsa, 6 dugattyús nyereg) használják, hátul 380 mm-es tárcsákat szorítanak 4 dugattyús nyergek. Az utastérben Recaro kagylóülések, Manhart Clubsport bukókeret és kiegészítő digitális kijelző jelenti a változást, és a karosszéria külsejéhez hasonlóan itt se spóroltak a türkiz színnel.