Az egykori ingolstadti finomító területén a rekultiváció keretében technológiai parkot alakítottak ki, amelyből természetesen a helyben székelő autógyártó is kivette a részét. Az incampus-on belül az Audi igényeinek megfelelően építették itt fel mintegy 100 millió euró befektetéssel az új törésteszt-központot.
Ennél az épületen kívül 250 méteres pálya szolgál a gyorsításra, az épületen belül pedig derékszögben találkozik 2 ilyen mesterséges útvonal, tehát autó-autó töréstesztek elvégzésére is alkalmas a létesítmény. A 20 méter belmagasságú, 110×130 méteres csarnok közepén egy 50×50 méteres területen kerülhet sor az ütközésekre, a célpont a legtöbbször a mozgatható, 100 tonna tömegű ütközőblokk lesz – cserélhető energiaelnyelő zónák csatlakoznak hozzá. Mintegy 100 mérnök dolgozik majd a töréstesztek előkészítésén, elvégzésén és elemzésén, több mint 60 THOR törésteszt-bábu (18 hónapos gyermektől a 102 kg-os férfiig) áll rendelkezésre, a sok nagy felbontású kamera és egyéb érzékelő jóvoltából a töréstesztek 3D-modellezésére is lehetőség van.