A manapság restomod néven ismert átépítéseket már 1991 végzi az a csapat, amely aztán 1993-ban megalapította a Frontline Cars nevű műhelyt. Az MGB-re specializálódott vállalkozás most a típus 60. és a cégalapítás 30. évfordulójára elkészítette első V8-as modelljét, és azzal párhuzamosan az akkumulátoros-elektromos átalakítását is.
A Frontline LE60 a csapat eddigi legextrémebb munkája, amely nem csak gyári új 4,8 literes V8-as szívómotort (380 LE/403 Nm) kap, de kiszélesített karosszériát is. Utóbbit a többek között MGB pótalkatrészek – akár teljes karosszériák – gyártásával foglalkozó British Motor Heritage készíti a Frontline Cars igényei szerint. A Nitron nevű csapat segítségével készül az új futóműhangolás.
Megerősített 5 fokozatú váltót, részlegesen önzáró differenciálművet, elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergeket és körben 310 mm-es tárcsákat használó fékrendszert kap a jubileumi autó. A merevebb felépítmény miatt csak kupéként készül a Frontline LE60, a saját tömeg mindössze 1122 kg, és 50:50-hez közeli a tengelyek közötti tömegeloszlás. A 0-96 km/óra gyorsulás ideális körülmények között 4 másodperc alatt kivitelezhető.
Az akkumulátoros-elektromos Frontline BEE (roadster) és BEE GT (kupé) esetén a gyári váltó elé szerelik be a hajtómotort, a 100 voltos Hyper9 egység teljesítménye 115 LE/220 Nm, a 40 kWh kapacitású akkumulátort 7 kW-os fedélzeti töltő segítségével lehet táplálni, a hatótávolság elérheti a 225 km-t. A saját 1186 kg, itt is 50:50-hez közelít a tengelyek közötti tömegeloszlás, a 0-96 km/óra gyorsulás ennél 8,8 másodpercet vesz igénybe – az LE60-ashoz képest lassú, de a gyárinál még mindig fürgébb az elektromos változat.