A márka csúcsmodelljeként az Audi Q8 és SQ8 szabadidő-autók sem kerülhették el a legmodernebb LED-es lámpák megjelenését – az RS Q8 megújulására még várni kell egy keveset –, és ha már az opciós lézer-LED-ekkel kiegészíthető mátrix-LED fényszórók megjöttek, rögtön a hűtőrácsot is módosították. Hátra OLED lámpacsíkot készítettek, amelynek érdekessége, hogy menüből 4 minta közül lehet kiválasztani, hogyan is világítsanak az ott lévő fények.
Az ügyfeleknek még több lehetősége van az egyedi megjelenés összeállítására, új színek, 21-23 colos felnik és belső hangulatok jelentek meg a palettán, a fedélzeti rendszer az eddiginél több alkalmazás futtatására képes. Az SQ8-nál széria, a Q8-nál rendelhető a légrugózás és az összkerék-kormányzás. A motorkínálatban nincs nagy változás, a 3,0 literes V6-os TDI (231 LE/500 Nm vagy 286 LE/600 Nm), a 3,0 literes V6-os TFSI (340 LE/500 Nm) közül lehet választani az Audi Q8 esetén, az SQ8-ast továbbra is a 4,0 literes V8-as biturbó (507 LE/770 Nm) hajtja. A hathengeresek 48 voltos lágyhibrid rásegítéssel, a V8-as hengerlekapcsolással spórol némi üzemanyagot.