Tavaly még csak a sorozatgyártás előkészítéséről szólt a híradás a Nichols N1a sportkocsi kapcsán, most pedig elkészült a végleges változat – a megjelenés nem változott, de az eredeti tervekkel ellentétben nem lesz 460 lóerős alapmodell, csak 659 lóerős teljesítményű, szívó V8-assal készítik a 900 kg tömegű járművet. A 100-as szériából az első 15 példány egyedi sorszámot is kap, amivel a Steve Nichols által konstruált McLaren MP4/4 versenyautó az 1988-as F1-szezonban elért 15 győzelmére emlékeznek.
A Nichols Cars a GM LS3-as small block V8-asa alapján készíti a 7,0 literes motort, szárazkarteres olajozás és elektromos gázpedál is van a hozzáadott felszerelések között, ezenkívül a dugattyúk, hajtókarok és a hengerperselyek is újak – az összeszerelést az a Langford Performance Engineering végzi, ahol egyébként klasszikus F1-es versenyautók V8-as és V10-es erőforrásait építik újjá, és alapítója, Richard Langford felelt a sportot éveken át domináló Cosworth DFV versenymotorért. Alapfelszerelés a kipörgésgátló, de a blokkolásgátlóért és a kormányszervóért már felárat kell fizetni. Az elöl 19, hátul 20 colos felnikre Michelin Pilot Sport Cup 2-es abroncsokat szerelnek.
A Nichols N1a alapját egy alumínium váz adja, a Can-Am versenyautókat idéző karosszéria karbonból készül. Körben kettős keresztlengőkaros, független felfüggesztést használnak, elöl és hátul is van kanyarstabilizátor. Az utastérben csak a legszükségesebb kapcsolókat találjuk, azok is vízállóak, hiszen tető híján nem lehet kizárni az elázást. A vételárat nem árulták el, de mivel minden egyes példányt a vásárló kívánságának megfelelően alakítanak ki (karosszériaszín, üléskárpit), az minden esetben egyedi.