A 3-szoros motorkerékpár-világbajnok Hans-Georg Anscheidt fiaként nem csoda, hogy Achim Anscheidt első munkája motorkerékpáros kaszkadőr volt, csak ezt követően nyergelt át a formatervezés világába, a pasadenai ACCD iskola elvégzése után a Porsche weissachi fejlesztőközpontjában helyezkedett el junior formatervezőként. 3 évvel később a VW csoport Advanced Design részlegének a vezetésével bízták meg, és ebben a pozícióban dolgozott, amikor a Bugatti márkát megszerezte a konszern. Amikor Achim Anscheidt 2004-ben a Bugatti vezető formatervezője lett, már készen volt a Veyron, de az alváltozatok – Veyron Grand Sport Vitesse és Veyron Super Sport – már az ő munkái, ahogy a porcelánborítású Veyron L’Or Blanc is neki köszönhető.
Achim Anscheidt már 2021-ben vissza akart vonulni, de Mate Rimac rábeszélte a folytatásra, most is csak a vezető formatervező pozícióról mond le a szakember, és vezető tanácsadóként segíti majd a hibrid korszak Bugatti szuperautójának elkészültét. A Bugatti új vezető formatervezője Frank Heyl lesz, a 44 éves szakember 2008 óta dolgozik a Bugattinál, 2019-től ő volt a helyettes vezető formatervező.