Egészen mostanáig csak lendületes megjelenésű limuzinként volt megvásárolható a Nio 2021 végén bemutatott ET5-ös típusa, amelynek Touring utónevű kombi változatát kifejezetten az európai piac miatt fejlesztették ki – de azt világszerte kínálják. A tetővonal kiegyenesítésével a hátul ülők 17 mm-rel magasabb fejteret kapnak, a nagyobb méretű tetőspoilerrel sikerült megőrizni a szedán Cw 0,25-ös légellenállási együtthatóját.
Alaphelyzetben 450 (+42 a padló alatt) literes a csomagtér, amely a 40:20:40 arányban osztott hátsó ülés ledöntésével 1,3 köbméteres, teljesen sík padlójú raktérré bővíthető. A csomagrögzítésre tárolóhálók és mágneses szíjak szolgálnak, a felnyíló ajtón akasztókat is elhelyeznek, amelyek jól jönnek öltözködés során (sportruházat). A Nio ET5 Touring felfüggesztésének és hajtásának finomhangolását Európában végezték, a 490 lóerő rendszerteljesítményű összkerékhajtással 4,0 másodpercig tart a 100 km/órás sebesség elérése, a nagy teljesítményű 4 dugattyús nyergeket használó fékekkel 100 km/órás tempóról 33,9 méter a fékút hossza.