Az év első két hónapjának értékesítési adatai alapján a Magyarországon jelen lévő – tavalyi évben is értékesítő – márkák közül a Kia a legjobban fejlődő márka a hazai piacon.
A teljes hazai autópiac folyamatos visszaesése ellenére a Kia márkának sikerült növekedést elérnie. Az A szegmensben februárban a Picanto modell piacvezető helyet foglal el. A Sorento és Sportage modellek a 4×4 szegmensben igen előkelő helyen végeztek a februári hónapban.
A Kia Motors folyamatos intenzív növekedése mögött jórészt a nagy várakozással övezett Sportage áll. Az elmúlt időszak (január-február) vezető modellje volt a Picanto (220) a Sportage (41) a Rio (32) és a Sorento (15).
A Kia Motors Hungary Kft. ezt a fejlődést szeretné folytatni, melyhez folyamatosan megújuló modellek bevezetését tervezi. Májusban a C szegmenset képviselő Cerato diesel változata érkezik, nyár elején a megújult Rió bevezetésére kerül sor, illetve év végére megérkezik a diesel Picanto is.
Ezen modellek segítségével a Kia Magyarországon szeretné növelni értékesítését az előző év értékesítéséhez képest.