Világszerte sok rajongója van azoknak a Nissan Skyline GT-R-nek, amelyeket a japán piacra gyártottak, ennek megfelelően meglehetősen drágák ezek, az eddigi rekorder egy 2021-ben elárverezett Nissan Skyline GT-R V-Spec II Nür volt, amelyet 409 000 euróért (153,5 millió Ft) értékesítettek. Az új rekordár ennek háromszorosa, hiszen most Brüsszelben elárverezték azt a Nissan Skyline R34 GT-R by Kaizo Industries autót, amely a Fast&Furious 4-részében szerepelt, ahol Paul Walker vezette azt.
A kérdéses példányt 2002-ben gyártották le TV2 Bayside Blue színben, és a mozifilm kedvéért a Kaizo Industries nevű műhely végezte el annak átépítését Paul Walker személyes irányításával – olyan részletekre is odafigyelt, hogy a ködlámpa búráját cseréljék ki fehérre. A következő módosításokat hajtották végre az autón:
Turbonetics intercooler, Nismo ültetőrugók, ARC titán toronymerevítő, Volk Racing RE30 19×11 colos felnik, Rotora fékrendszer elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergekkel, Nismo Ver. II első lökhárító, East Bear motorháztető, kiszerelt hátsó ülések, Momo Sport Alcantara kormánykerék, Nismo Spec-V pedálok, egyedi fel-a-fejjel kijelző, MFD Xenarc kijelző, Sony fejegység, OMP kagylóülések 5 pontos övekkel, Nismo NE-1 kipufogórendszer, 550 lóerőre növelt motorteljesítmény.
A mozifilm számára több replika is készült (szívómotoros GT-T-k karosszériaszélesítésekkel), amelyeket aztán összetörtek, ez az eredeti GT-R az egyedüli, amely megmaradt a kék autók közül. Az OMP kagylóülés még abban a pozícióban van beszerelve, ahogy azt Paul Walker használta.
Nem véletlen, hogy Európában került sor az árverésre, hiszen az USA-ból exportálni kellett az autót, mert annak forgalomba helyezésével probléma volt. A Kaizo Industries több GT-R-t is bevitt az USA-ba, és megpróbálta azokat forgalomba helyezni (megerősítették az öv-bekötési pontokat, satöbbi), de a hivatal szerint olyan nagy mértékű módosításokat hajtottak végre a konstrukción, hogy azok új autónak számítottak volna 2007-ben, márpedig az akkori előírásokat nem teljesítették, így a filmforgatás után (több másikkal együtt) lefoglalták az autót. 2012-ben azzal a feltétellel adták ki azt, hogy exportálják azt – azóta a holland vámpapírokkal egy német gyűjteményben volt az autó, amelyet nem helyeztek forgalomba; a müncheni Motorworld-ben volt megtekinthető. A bezúzás elől tehát megmenekült az autó, és az ügyvédek segítségével derül majd ki, hogy az USA-ban forgalomba helyezéshez szükséges „betöltött 25 év” vajon az eredeti japán gyártási időponttól számít, vagy netán a hatóságok által annak tekintett 2007-től. Egy biztos, egy ideig még nálunk marad a rekord-összegért elárverezett Nissan Skyline GT-R.