Egyenesebb vonalú lett az első lökhárítóban a légbeömlők formája, alapáron LED-mátrix fényszórók világítanak (opciós a nagy felbontású LED-mátrix fényszóró), a műszerfalat meghódították a képernyők és megnövelték a motorok teljesítményét is a Porsche Cayenne félidei frissítésénél. Ezek közül nem minden újdonság, hiszen előzetesen is bőven adtak hírt a változásokról.
Az acélrugós felfüggesztés új lengéscsillapítókkal látták el, ami csökkenti a karosszéria dőlését kanyarokban, áthangolták a légrugós felfüggesztést a komfort javítása érdekében. Annyiból átalakul a motorkínálat, hogy Európában korlátozzák az egyes hajtások elérhetőségét, a 3,0 literes V6-os biturbó (353 LE/499 Nm) csak kombi karosszériával létezik, ugyanez a blokk az E-Hybrid modellben egy 176 lóerős villanymotorral kiegészítve 470 LE rendszerteljesítménnyel jön – a 17,9 kWh-ról 25,9 kWh-ra növelt kapacitású akkumulátorral az elektromos hatótávolság 66-74 km – a kombi és a kupé karosszériában egyaránt. Az S-modellben az eddigi V6-os helyett már V8-as biturbó dolgozik (474 LE/600 Nm), ami 4,7 másodperces 0-100 km/óra sprintre és 273 km/órás csúcssebességre elég.
A csúcsot jelentő Turbo GT csak kupé karosszériával választható, a 659 lóerős 4,0 literes V8-as biturbó 3,1 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást és 302 km/órás csúcsot biztosít – ezt nem kínálják Európában. A nagyobb tudáshoz nagyobb árcédula is tartozik, a felfrissített Porsche Cayenne a nyáron kerül a kereskedésekbe.