Rohammunkában ment a Ssangyong átnevezése KG Mobility-re, hiszen a alig pár nappal a Szöuli Autószalon előtt lett hivatalos a névváltás, és a standon már új névvel szerepelt a márka és az autók is. A jövőből a legfontosabb újdonság a Torres EVX, a már ismert szabadidő-autó akkumulátoros-elektromos változata új arccal, 500 km-es WLTP és 420 km-es reális hatótávolsággal – a padló alá épített akkumulátor 73,4 kWh kapacitású.
Ennek a villanymotoros szabadidő-autónak a pickup változatát is megmutatták O100-as néven, itt a strapabíró műanyaggal burkolt plató alatt még egy nagy méretű tárolónak is sikerült helyet szorítani, különféle tárolási lehetőségeket kínál a plató pereménél több helyen rögzíthető keresztléc.
Az F100-as tanulmány egyedi megjelenésű szabadidő-kupé akkumulátoros-elektromos hajtással, ennél a töltőkábel a hátsó ajtó függőlegesen részén lévő ablak mögött található – ennek az autónak nem ismerjük a belsejét. A KR100-as tanulmány félig agyagmodellként/félig lefestve volt kiállítva, ez a Korando vonásait felelevenítő autó lehet majd néhány év múlva a Rexton/Musso utód.