A vezető keze ügyébe rendezték a legfontosabb kezelőelemeket a hamarosan debütáló Porsche Cayenne-nél, az előválasztókart helyettesítő billenőkapcsolót a kormány jobb oldalán helyezték el a műszerfalon. Ez lehetővé tette, hogy az első ülések közötti konzolon még nagyobb fényes feketére fényezett felület várja, hogy összetapogassák azt ujjnyomokkal, miközben az ott elhelyezett fizikai vagy virtuális kapcsolókat próbálják kezelni – ez a klímapanel, szóval nem lehet kihagyni.
A kormány mögötti 12,6 colos képátlójú műszeregység hajlított kijelző, nincs árnyékolója, a navigációtól kezdve az éjjellátón át a vezetőtámogató rendszerek információit lehet ott megjeleníteni, és van Klasszikus megjelenés is, ami 5 kerek műszert jelent. A kormánykereket a 911-esből veszik át, a 2 küllő nem volt elég az összes kapcsolóhoz, úgyhogy van még külön tempomat-bajuszkapcsoló és üzemmódválasztó is. A központi érintőképernyő 12,3 colos képátlójú, ennek a felbontásán javították, újdonság az utas előtti feláras 10,9 colos kijelző, amin online tévéadásokat is lehet nézni – speciális fólia csökkenti a látószöget úgy, hogy a sofőr ne lássa az ott megjelenő képet. Annak érdekében, hogy az indukciós töltő 15 W-os teljesítményét ki lehessen használni a gyakorlatban is, külön szellőzőnyílás vezeti ide a légkondicionáló hideg levegőjét a telefon hűtésére, egyébként 4 darab USB-C töltő-csatlakozó van az utastérben. Az új Porsche Cayenne motorindító-gombját a kormánytól balra helyezik el.