A Damd műhely az első Defendert idézi a Little D fantázianevű Suzuki Jimny átépítésével, az ESB Style jóvoltából pedig az aktuális Defender karikatúrája is elérhető már – ehhez az alapot a Honda N-Van nevű kei-kategóriás egyterű jelenti. Ezzel rögtön visszautalnak a kilencvenes évekre, amikor Japánban Hondra Crossroad néven forgalmazták a Land Rover Discoveryt…
Megtartják a Honda N-Van fényszóróit, hiszen azokban ugyanaz a kör alakú motívum látható, mint a brit szabadidő-autónál, de lecserélik az első lökhárítót, és megkapja a jellegzetes formájú ezüst védőlemezt – itt nincs gyakorlati funkciója – is az orr, a motorháztető peremére a Dafunder felirat kerül, ami egyrészt enyhén rosszul kiejtett Defendernek is olvasható, valójában a Honda és Defender nevekből alkotott mozaikszó. A hasmagasságot 2,5 centivel növelik új rugók beépítésével, a 14 colos acélfelnikre terepmintás Nankang abroncsokat szerelnek. Az utastérben könnyen takarítható utólagos üléshuzat és padlószőnyeg jelenti a változást. Az ESB Style nem nyúl a műszaki tartalomhoz, a 0,66 literes turbómotor 64 lóerős és fokozatmentes automatikus váltón keresztül hajt (az összkerékhajtás opció a Honda N-Van esetén).