Azon a területen építik a BMW M GmbH fél évszázados évfordulójára készített, mindössze 50 példányban épülő 3.0 CSL modellt, ahol egyébként az M4 GT4 versenyautókat építik, persze nem ilyen egyszerű a dolog. A futószalagról származó, csupasz M4 kupé karosszériánál kiszélesítik a hátsó sárvédőt, ezzel párhuzamosan több karosszériaelemet karbonból készítenek el, amelyeket aztán Landshutban fényeznek le – a motorháztetőt és a tetőt Landshutban készítik.
Megnehezíti a munkát, hogy a karosszériaelemek csak később, Dingolfingban állnak össze, márpedig a fényezett csíkoknak tökéletesen kell futniuk az illesztési réseken keresztül is. Lézer segítségével helyezik el kézi munkával a maszkolást, amely alapján aztán a különböző színeket fényezik. Egy-egy karosszériaelemre akár 7 réteg fényezést is felvisznek, mielőtt lelakkozzák azt, és vannak olyan részek, például a tetőn lévő 50-es szám és a hátsó spoileren lévő M Power felirat, ahol egyszerűen csupaszon hagyják a fekete karbont, azaz oda nem viszik az alapszínt jelentő fehéret.
Összesen 30 ember dolgozik abban a műhelyben, ahol készre szerelik az autót, például itt szerelik át a kerékagyakat a versenysportban megszokott központi kerékanyás darabra. Összesen 8 állomáson megy keresztül egy-egy BMW 3.0 CSL, mire nagyjából 2 hét alatt összeáll, utolsó lépésként a módosított orrot és fart teszik rá a karosszériára, miután abba az Individual műhelyből küldött belsőt is beszerelik. A kész autó ezután visszatér a dingolfingi üzem szalagjára, hogy ott az utolsó, a minőségbiztosításra szolgáló szakaszt megtegye a fényalagútban, a görgős fékpadon és az esőztető kamrában, és természetesen a különszéria összes példánya végigmegy a gyár saját tesztpályáján is, ahol egyébként szúrópróbaszerűen kiválasztott autókat próbálnak.