Egy, Porsche 356-ra hasonlító sportkocsival adott életjelet magáról a brit Watt Electric Vehicles, amely egy kicsit megkésett a forradalmian könnyűnek számító, így a belső égésű modellekhez hasonló terhelhetőséget nyújtó villanymotoros haszonjárművével, hiszen idő közben az EU területén már 4,25 tonnára emelték a B kategóriával vezethető haszonjárművek össztömegét – pont a nehéz akkumulátorok hatását ellensúlyozzák ezzel a jogszabály alkotók.
Visszatérve a WEV konstrukcióra, már 20 éve fejlesztik a szegecseléssel/ragasztással összeállított PACES nevű műszaki alapjukat, amelyet alapvetően alumíniumból, de akár műanyagból (borítólemezek) is össze lehet állítani, az akkumulátor szerkezeti tartóelemként kerül beépítésre. Könnyen a megrendelő igényeihez lehet igazítani a járművet, maga a fülke is opcionális, hiszen teljesen járóképes a műszaki alap anélkül is, az ügyfél választhatja meg a doboz méretét; évi mindössze 5000 darab, a megrendelő igényeire szabott jármű építését tervezik.
Az egyszerűség és az aerodinamika kedvéért központi vezetőülést alakítanak ki, a 2 utasülés (már ha egyáltalán kér ilyet a megrendelő kicsit hátrébb és beljebb van, így az A oszlopokat az autó közepe felé tudták tolni, ami kedvez az áramvonalak fülke kialakításnak. Első, hátsó vagy 2 hajtómotoros összkerékhajtású változatban is készülhet az eCV1 elnevezésű haszonjármű, az első példányok 110 kWh kapacitású akkumulátorral mindössze 1,75 tonna saját tömeggel rendelkeznek, ezzel akár 467 km is lehet a hatótávolság. A pontos műszaki alapokról és egyéb részletekről később adnak tájékoztatást.