Vasárnap 260 kilométert kellett megtenniük a versenyzőknek Keszthely és Budapest között. Az éjjeli eső reggel is tartott még, a Balaton zord idővel fogadta a reggel nyolc órás rajthoz kilátogató nézőket. Ekkor már tudni lehetett, hogy a sár át fogja rendezni a mezőnyt, hiszen mindenki másképp fogadta a körülményeket: Kis Sanyiék örültek, Palikék szívták a fogukat.

Szinte mindenki megszenvedte a vizes körülményeket. A cseh Pribyl-Liska páros kétszer is beesett az árokba, az elsőnél majdnem három órát töltöttek az oldalukra dőlve, miközben várták a felmentő traktort. A harmadik és negyedik szakaszra már felszáradt a pálya, és viszonylag könnyen lehetett haladni, de addigra már kialakult a végső sorrend.

A versenyt a 27 indulóból 18 fejezte be. A hat külföldi versenyzőből érdemes megjegyezni, hogy a Van Den Broeck-Feryn kettőst már pénteken kizárták a versenyből időtúllépés miatt, de a páros ennek ellenére versenyen kívül végigment a kijelölt pályán.

Nyilatkozatok

Kis Sanyi (összetettben 1.) „Kalandos utunk volt a mai, mély sárral körítve. Hat perc hátránnyal indultunk Keszthelyről, és az első szakaszig kivárásra autóztunk. Az első szelektíven sikerült Palik Lacit megelőznöm, de csak a harmadikon tudtam igazán befogni. A második szakasz nagyon saras volt még, de utána szinte szárazzá vált az egyébként gyors pálya. Mivel ezerrel lehetett menni, maximumom autóztunk! Jó útvonalat választott a szervező, rendkívül pontos volt az itiner. Ma semmilyen technikai problémánk nem volt, tegnap a kormányzás miatt mindent kicseréltünk, így ma már nagyon jól és gyorsan tudtunk vezetni.”

Palik László (2.) „Tudtuk, hogy ez nem a mi napunk lesz, hülye vagyok a sárhoz! Az autók agyig süllyedtek a sárban, és ezek a körülmények a Sanyinak kedveznek. Be is jött, hihetetlenül gyors lett, egyszer csak ott volt mögöttünk. Szerencsére a harmadik és negyedik szelektívre felszáradt a pálya, és ami az autóban volt még, azt ki tudtuk hozni. A végeredmény megfelel a csapaton belüli reális sorrendnek, hiszen az ő autójuk egy új generációs Nissan, és persze a Sanyi rutinosabb is nálam. A három nap alatt tulajdonképpen egy dologhoz kellett nyúlni az autóban: az ablakmosóhoz, mert állandóan kifogyott! Természetesen nagyon örülök az eredménynek, ha valaki ezt pénteken mondja, nem hiszem el neki!”

Horváth Béla (3.) „Nem indult jól a napunk, a legelső etapon féltengelytörést szenvedtünk, így még az is nagy dolog, hogy meg tudtuk őrizni a harmadik helyünket. Most így utólag hihetetlennek tűnik ez a fantasztikus eredmény, nem gondoltam volna ezt még pénteken! Nagyon élveztem a versenyzést, még most is remeg a kezem és a lábam az egésztől, annyira izgalmas és változatos volt!”

Liszi László (4.) „Úgy vergődtünk a sárban, mint disznó a jégen! Szerintem visszacsúsztunk néhány helyet, pedig a negyedik helyről vágtunk neki a mai napnak. A verseny nagyon izgalmas volt, mindenféle természeti képződménnyel küzdeni kellett, volt szikla, homok, sár – az utóbbit nagyon nem szeretem! Azt hiszem ez elmúlt 2-3- év egyik legjobb versenye volt, igazán jót autóztunk!”

Szabó Zoltán (11.) „A kilencedik kilométernél volt egy hosszú egy kilométeres táv, ahol elugrott a kocsi, itt kezdődtek a problémák. Három henger ment csak az autóban, pedig olyan jól mentünk addig! Kár, hogy nem sikerült a mai nap jobban, mert nagyon élveztem az egész hétvégét, hiszen ilyen hosszú pályák már nagyon rég voltak! Izgalmas és változatos terep volt, mindent ki lehetett próbálni. Az utolsó gyors vége felé egyszer az út szélén nagy volt a fű, a közepén pedig egy hatalmas trágyakupac utunkat állta, majdnem baj lett belőle! De komolyra fordítva a szót, ilyen jó versenyen már nagyon rég vettem részt!”

Gál Baba István (14.) „Ahogy tegnap befejeződött, úgy indult ma is, vagyis folytatódtak a problémák. A szervizgárda fantasztikusan összerakta az autót a mai rajtra, és szép reményekkel vágtunk neki a távnak. Az első szakaszon azonban rögtön eltévedtünk, majd a cseh sporttársakat kellett kihúznunk az árokból. Ugyanúgy, mint tegnap, ma is megnyertük az első három szelektívet, egyszerűen lenyomhatatlanok voltunk, de rengetegen haladtak előttünk, emiatt nem tudtunk a saját tempónkban autózni. Azért jó nap volt, igazi örömautózás! Az egész háromnapos verseny nagyon tetszett, szerintem nagyon jó szervezés volt, jó tereppel és jó útvonallal!”