Az e-üzemanyagok támogatása mellett nem hanyagolja el az elektromos átállást sem a Porsche, 2025-ben már az értékesítés 50%-a, 2030-ban már 80%-a lesz plug-in vagy akkumulátoros-elektromos autó. Most az utóbbiak alapját adó, az Audival közösen fejlesztett Premium Platform Electric nevű építőkészletről osztott meg néhány keretszámot abból az alkalomból, hogy a végéhez közeledik a Macan elektromos változatának fejlesztése – de még vagy 1 évet kell várni annak érkezésére.
Már a PPE alapnál kezdődik a megfelelő vezetési élmény megalkotása, a tömegeloszlás 48:52 arányban alakítják ki a mérnökök, hátra nagyobb teljesítményű hajtómotort és szélesebb abroncsokat szerelnek, és a Porsche modellek az összkerék-kormányzás mellé 15%-kal közvetlenebb áttételezésű első kormányművet kapnak. A csúcs hajtáslánc 612 LE/1000 Nm teljesítményű lesz, de ennél szerepel a „kezdetben” jelző is a sajtóanyagban, a 100 kWh kapacitású akkumulátor a 800 voltos nagyfeszültségű technológia jóvoltából 270 kW-os villámtöltés fogadására lesz alkalmas.