A nagy szereplők közül utolsóként jelentette be akkumulátoros-elektromos pickupját a Stellantishoz tartozó Ram, ráadásul a Revolution névre hallgató modell tanulmányánál is a használatot megkönnyítő megoldásokat részletezték, a technikáról csak pár részlet van. Eszerint az alvázas felépítésű haszonjármű 2 hajtómotort, 800 voltos nagyfeszültségű technikát kap (350 kW teljesítményű villámtöltés), légrugók és összkerék-kormányzás is van a fedélzeten – a 2024-ben érkező utcai modellnél várhatóan csak a gazdagabb felszereltségnél.
A duplafülkés karosszéria újdonsága, hogy nem csak előrefelé lehet bővíteni a rakteret, mint például a Chevrolet Silverado EV-nél, de hátrafelé is, így a Ram esetén gombnyomásra közel 5,5 méteres raktér jön létre, hiszen még az anyósülés is visszahúzódik a padlóba. Nem csak a kocsi orrában alakítottak ki méretes rakteret, de a plató oldalfala is tárolót rejt – az nem csak felülről férhető hozzá, mint a mai autóknál, de az egész oldalfal feltárul, hogy jobb legyen a hozzáférés. Az utasfülkéhez visszatérve a padlóban végig sínek vannak, amelyeken az ülések csúsztathatóak, így ha elöl összehúzzák magukat, a hátfalról 3. sort alkotó pótülések is lehajthatóak.
A műszerfal újdonsága a 28 colos központi érintőképernyő, amelynek különlegessége, hogy az alsó rész egy kivehető, külön is használható táblagép, amivel az autó különböző funkciót kívülről is vezérelheti annak használója, de annak kamerája segítségével felmérhető a rakomány mérete, és így centizés nélkül kiderül, elfér-e az valahogy a raktérben. Az önvezető rendszer jóvoltából lemondhattak a hagyományos külső tükrökről, amelyek helyett az oldalt lévő kamerák képét jeleníti meg a rendszer, lehetőség van optika-váltásra is, illetve az autó képes követni például a takarásba kerülő gyalogosokat, és felkészül például arra, hogy azok netán egy parkoló autó mögül elé lépnek. Az autó hangutasításra követni is tudja a sofőrjét, ezzel a funkcióval az egyébként sok vesződséggel járó 1-2 méterrel való odébb parkolást lehet kiváltani – például építkezésnél rakodás miatt kell odébb állni.
A kezelésre a már említett óriási központi érintőképernyő mellett hangvezérléssel is lehetőség van, ráadásul rögtön 3-féle rendszerrel is, hiszen a Ram saját digitális segédje mellett az Apple Siri és az Amazon Alexa is elérhető a Revolution-nél. Az autó külsején nem csak kamerák és különféle érzékelők vannak, de kivetítő is, amivel például a terveket lehet megjeleníteni a házfalon, de akár szabadtéri mozizásra is alkalmas a rendszer (igaz, a kihangosításról nem tesz említést a sajtóanyag).