Ahhoz képest, hogy csak márciusban indult a forgalmazása, a Dacia Jogger kombi több mint 51 000 példányos forgalomba helyezésével a második legnépszerűbb személyautó lett Európában – a szabadidő-autókat külön számolják. Ezen belül a vásárlók 2/3-as a benzin-gáz üzemű ECO-G 100 alapmotort választotta, felszereltségek tekintetében szintén 2/3-as aránnyal a legmagasabb szint vezet, az eladott autók 55%-a 7 személyes. 2023-ban várhatóan lökést ad majd az értékesítéseknek az új öntöltő hibrid hajtás érkezése, amely nem csak teljesítményben múlja felül, és fogyasztásban alul az eddigi motorokat, de az automatikus váltónak köszönhetően (van nagyobb motorfékhatást eredményező B fokozat is) is népszerű lehet.
Ami a Dacia kínálatában egyszerűen Hybrid 140 néven fut, az a Renault különböző modelljeiben E-Tech Full Hybrid 145 néven található meg. Van egy 1,6 literes Nissantól származó szívó benzinmotor (90 LE), meg 2 villanymotor (egy 50 lóerős hajtómotor és egy nagy teljesítményű fordulatszám-szinkronizáló villanymotor), amelyek szükség esetén akár 140 lóerővel hajtják az első kerekeket. A rendszer különlegessége, hogy nincs hagyományos értelemben vett tengelykapcsoló, egyszerűen egymásba illeszkedő körmös tárcsákat használnak – ezek fordulatszámának szinkronizálására van az egyik villanymotor.
Az akkumulátort a csomagtérpadlóban a pótkerék-mélyedésben helyezik el, ott, ahol az ECO-G 100-as motornál az autógáz-tartály található, egyedi a műszeregységben elhelyezett 7 colos digitális kijelző – itt jeleníthető meg a hajtás részleteit mutató rendszerábra –, és a hibrid hajtáshoz adják még a tárolórekeszt fedő, magas első ülések közötti könyöklőt, ami az elektronikus rögzítőfékkel együtt járó konzol sajátja. Utóbbiaktól, mármint a digitális műszeregységtől és az elektronikus rögzítőféktől eltekintve nincs változás, tehát a Hybrid 140-es hajtás egyszerű opció, amelyet minden felszereltséggel, 5 vagy 7 személyes utastérrel lehet választani. Franciaországban megvan az alapár is, az 5 személyes Essential Jogger Hybrid 140 indulóára 24 600 euró, ez nagyságrendileg 1000 euróval magasabb, mint a Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145 indulóára.