Sikerrel zárult az új Ford Ranger Raptor első éles bevetése, a biztonsági felszerelésektől és a versenyabroncsoktól eltekintve szériaállapotú autóval célba értek a Baja 1000 terepralin, ráadásul úgy, hogy nem volt semmiféle műszaki probléma az autóval, csak a tervezett karbantartásokat (folyadékcserék, fékbetétek…) kellett elvégezni. De ezzel még nem ért véget a kaland.
A befutó után némi pihenést követően az autóval egyszerűen hazahajtottak, azaz nem tréleren szállították vissza a a kaliforniai Riverside-ba a versenyautót, hanem az egyszerűen közúton tért vissza a kiindulásihelyére. Nem lehetett utolsó látvány, hiszen az 1600 km versenytempóban földutakon megtett kilométer után nem mosták le a karosszériát.
Az autó egyébként nem európai, hanem Ausztrál-specifikációjú volt, tehát a 3,0 literes V6-os EcoBoost turbómotorja 397 LE/583 Nm teljesítményű, és az még versenykörülmények között is gond nélkül üzemelt a Shell bio-benzinjével.
A csapatmenedzser a terepralikon sok tapasztalattal rendelkező Curt Leduc volt, és összesen 4 versenyzőpáros váltotta egymást a versenyautóban: Brad és Byam Lovell (Lovell Racing), Jason Hutter és Paul Blangstead (Fire Guys Racing), Loren Healy és Eric Davis (Fun-Haver Off-Road) valamint Andy és Danny Brown (ARB)