1950-ben mutatta be a Morgan a Plus 4-es típusát, amelynek az évek alatt lett egy nagytestvére Plus 6 néven, és alig másfél évvel a legutóbbi átdolgozásuk után megint átalakították őket. A legfontosabb változás, hogy már menetstabilizáló is van a fedélzeten, amelyet a Continental és az AP Racing elemekből összerakott új fékrendszernek köszönhetünk, ezenkívül végre alapáron adnak 2 légzsákot a sportkocsikhoz.
Maradtak a BMW motorok (2,0 liter 258 LE, 3,0 liter 340 LE), az opciós 8 fokozatú ZF automatikus váltó szoftverét a BMW mérnökeinek segítségével finomították, most, hogy a váltóvezérlés már a gázpedál-kezelés intenzitását és a kormány elfordítását is figyelembe veszi a kapcsolásoknál. A felfüggesztésben új lengéscsillapítók és szilentek beépítésével javítják a kényelmet és a nagy sebességű stabilitást.
Az ügyfelek a korábbinál sokkal jobb minőségű anyagokból összerakott belső térnek örülhetnek, ahol 77 év után már nem egyszerű polc, hanem fedeles kesztyűtartó van az anyósülés előtt – itt rejtőzik az USB-csatlakozó. A kormány mögött nagyobb felbontású digitális kijelző tájékoztat az analóg órák között, mindkét ülésnél újak a fejtámlák, a Comfort Plus ülésnél állítható deréktámasz javítja a kényelmet. Az extralistán – először a Morgan márka 4 kerekű autóinak történetében – pohártartót is találunk. A vezetési élmény mellett az utasi élmény javítására is gondoltak, Sennheiser hifi is rendelhető, amelynél a hangszóróburkolatok a motorháztető szellőzőnyílásait idézik.