A Honda vállalása, miszerint 10 villanyautót dob piacra Kínában 2030-ig valójában csak 5 autót jelent, hiszen mindegyikből kap egy-egy változatot a GAC-Honda és a Dongfeng Honda is. Először a HR-V-n alapuló villanyautót kezdik el forgalmazni e:NS1 és eNP1 néven – Európában e:NY1-ként forgalmazzák majd ezt a típust –, a következő újdonság pedig a most bemutatott e:N2-es szedán szériaváltozata lesz.
A kezdeti feltűnően szögletes megjelenést egy kicsit finomították, így már csak nagyon szögletes a külső, ahol a LED-es lámpák jelentik a változatosságot. Se a műszaki részletekről, se a belső térről vagy épp a forgalmazás időpontjáról nincsenek információk az e:N2-vel kapcsolatban. Inkább arról volt szó a bemutatón, hogy a Honda Sensing 360-as elnevezésű vezetőtámogató rendszer, ami 3-as szintű önvezetésre teszi képessé a vele felszerelt autót már 2022-ben elérhető lesz az új CR-V-ben.