Az extrém munkáiról ismert Ringbrothers műhely legújabb alkotása állításuk szerint a tökéletes Chevrolet pickup – még úgy is, hogy valójában semmi köze a végeredménynek egy Chevrolet pickuphoz. A kiindulási alapot az Ahlman Engineering and Roadster Shop műhely által a Ringbrothers igényei alapján megépített alváz jelentette, amely elöl és hátul is független, belül elhelyezett Öhlins rugóstagokat használó felfüggesztést használ. A fékrendszer a Brembo-tól származik, 6 dugattyús nyergeket használ.
Az egyetlen olyan elem, amely valaha Chevrolet pickupban szolgált az az acél fülke, azonban azt is alaposan átalakították: széltében is kivágtak belőle pár centit, a tetőt 10 centivel lejjebb engedték, és a megfelelő arányok miatt az ajtóknál is kivettek pár centit a magasságból. A padlót karbonból készítették, az utasok kényelmét légkondicionáló szolgálja. Az Enyo orrában a Goodwin Competition Racing Engines által GM LS blokk alapján megépített 510 köbinches (8,36 liter) szívó V8-as dolgozik, amely 110 oktános versenybenzinnel 1000 lóerőt teljesít, a 4 fokozatú 4L80-as automatikus váltót a Bowler Performance készítette fel a megpróbáltatásokra. A kipufogórendszer nem túl bonyolult, a rozsdamentes acél leömlők titánium csövekben végződnek még az oldalajtók előtt, hangtompító dobokkal nem vesződtek, helyszűke miatt a hűtőket a fülke mögött helyezték el.
Rögtön két szett kereket is készítettek az autóhoz, mindkettő a HRE egyedi felnijeit használja. Az utcainál elöl 18×11 (315/30 Michelin Pilot Sport abroncsok), hátul 19×13,5 colosak (345/35 Bridgestone Potenza abroncsok) a felnik, a verseny-készletnél 18×13 és 18×15 colosak a felnik, amelyekre 315/30 és 365/35 méretű Goodyear Racing Eagle G-19 slick abroncsokat szerelnek. Több éves munka eredménye a Ringbrothers Enyo, amely a Chevrolet pickupok világát vegyíti a versenyautókéval – nem kizárt, hogy tovább tökéletesítik majd a konstrukciót.