A kínai Xpeng autógyártó bemutatta a véglegesnek szánt repülőautó-prototípusát, amelynél fontos változás, hogy az első tervekhez képest megduplázták a rotorok számára, 2 helyett már 4 légcsavar repíti a villanyautót, amely ráadásul nem egy szuperautó, hanem egy közönséges villanyautó, amelynek a tetejére építik rá a rotorokat is tartalmazó hatalmas dobozt. A rotorok számának megduplázása annak köszönhető, hogy finomabban szabályozható repülés közben a jármű, tehát kényelmesebb az utasok szempontjából, műszakilag előny, hogy a 4 darab kisebb méretű rotort kisebb helyre lehet összecsomagolni. Természetesen többszörös minden repüléssel kapcsolatos vezérlés (by-wire), az elektronika akkor is képes stabilan reptetni az autót, ha az egyik rotor teljesen leáll.
Az Xpeng alapvetően normál autóként képzeli a repülőautót, amely akkor emelkedik a levegőbe helikopter módjára, ha valamilyen akadályhoz ér, itt most nem csak dugóra kell gondolni, de például egy folyó túlpartjára is át lehet kelni vele. Utóbbi annak köszönhető, hogy a repüléshez a földön közlekedéshez képest 10-15-szörös teljesítmény szükséges, az ekkora kapacitású akkumulátor pedig borzasztóan drága.