A Dél-Kelet Ázsiai régióban fogják gyártani és árulni a Mitsubishi saját fejlesztésű kompakt szabadidő-autóját, amelynek most mutatták meg az előzetesét XFC tanulmány néven, első körben belső égésű motorral kínálják, de később lesz elektrifizált változat is, amellyel más piacokon is szerencsét próbálnak majd. Egészen pontosan a 2010-ben bemutatott ASX-et váltják majd az új autóval, amelyet földrajzilag más területen forgalmaznak majd, mint az európai piac számára elkészített új Mitsubishi ASX-et, ami egy átmárkázott Renault Captur.
A Mitsubishi saját formavilága teszi sportossá a megjelenést, elöl T, hátul L alakúak a lámpák, hangsúlyosak a kerékjáratok. A műszerfalat úgy alakították ki, hogy a maximális látómezőt biztosítsa a sofőrnek, itt is a ma megszokott két nagy képernyős elrendezést választották.
A műszaki tartalmat nem részletezték, de azt elárulták, hogy 4 üzemmód közül választhat a sofőr – Normal, Wet, Gravel, Mud –, amelyek közül a Wet, azaz nedves mód az újdonság. Ennél a tervezett piacon jellemző monszunesőkre optimalizálták a motor és a hajtáslánc működését.