Teljesen új technikát kap a Peugeot e-208-as 2023-ban – pontos időpontot nem említ a sajtóközlemény –, így annak szabványos hatótávolsága eléri majd a 400 km-t (még folyamatban van a hivatalos mérés). 2021 végén a meglévő technika szoftveres optimalizálásával 22 km-rel növelték meg a hatótávolságot, 2023-ban az új hajtómotorral és akkumulátorral további 38 km-t nyernek.
A Peugeot e-308-asban bejelentett és idő közben a DS 3-asba is bekerült új technika 156 LE/260 Nm teljesítményű hajtómotort használ, a 400 V feszültségű akkumulátor 48,1 kWh kapacitású. Jelentősen segít a korábbi 15,9 kWh/100 km-es fogyasztás 12 kWh/100 km-re csökkenésében az új, több szenzort használó hőszivattyús légkondicionáló, amely a korábbinál hatékonyabban temperálja az utasteret, ezenkívül A+ energiaosztályú abroncsokat szerelnek fel (érdekes módon a kereket mutató sajtófotón a gumi oldalfaláról minden a gyártóra vagy a gyártás helyszínére utaló feliratot eltávolítottak…), módosítják a végáttételt, amivel országúton és autópályán mérséklődik a fogyasztás.