Elsőként viseli magán a márka múltját idéző, és a digitális világban könnyebb azonosítást biztosító régi-új márkajelzést a Citroën Oli (ejtsd all-ë) nevű tanulmány, amely a villanymotoros korszak ideális családi autóját mutatja meg nekünk. Ez egy olyan, 5 személyes utastérrel rendelkező kis méretű pickupot jelent, amelynél a fenntarthatóság jegyében a rakteret védő burkolatot újrahasznosított kartonpapírból készítették el. Alapesetben egyébként mindössze 68 centis a raktér, de a hátsó ajtó ledöntésével és ez 1,05 méterre növelhető.
Említést érdemel még a függőleges szélvédő, a sarkokba tolták ki az acélból és alumíniumból készített felniket, amelyekre különösen hosszú élettartamú Goodyear Eagle Go abroncsokat szereltek. Egymással szembe nyíló ajtókon át lehet megközelíteni a műanyagból készült belsőt, a padlószőnyeg (egy darabból készült és könnyen cserélhető) mellett az ülések is poliuretánból készültek, igaz, a fém tartóvázra (ezek energiaelnyelő gumibetétekkel csatlakoznak a vázhoz a kényelem fokozása érdekében) rögzített üléseknél 3D-nyomtatással készítették el a „hálót”. A műszerfal egy rúd, aminek a végein kaptak helyet a Bluetooth-hangszórók, amelyek a kütyütartóba helyezett készülékkel kapcsolódnak, ez alatt egy polcot alakítottak ki. A szellőzést kapcsolókkal lehet vezérelni.
Az akkumulátoros-elektromos technika ellenére sikerült a Citroën Oli saját tömegét 1 tonnában korlátozni, ennek is köszönhető, hogy mindössze 10 kWh/100 km a szabványos fogyasztás. A 40 kWh kapacitású teleppel így 400 km a hatótávolság, villámtöltéssel 23 perc alatt lehet elérni a 80%-os töltöttségi szintet. A hajtómotor teljesítményét nem közölték, de azt igen, hogy elektronikusan korlátozzák 110 km/órában a végsebességet. A fejlesztőmérnökök a lehető leghosszabb autó-élet elérése érdekében úgy alakították ki a konstrukciót, hogy könnyen – nem kell hozzá feltétlenül autószerelői képzettség vagy tapasztalat – lehet cserélni az elhasználódott elemeket, legyen szó a karosszéria, az utastér vagy épp a technika bizonyos elemeiről.