Annyiból átalakul a Bentley Flying Spur kínálat a Speed modell érkezésével, hogy mostantól kezdve egyedül ahhoz rendelhető a 6,0 literes W12-es biturbó, a többi modellben a Győrben gyártott 4,0 literes V8-as biturbó vagy épp hálózatról tölthető hibrid hajtás dolgozik. A V8-as Flying Spur S-hez képest 85 lóerővel és 130 Nm-rel tud többet a Speed, szám szerint 635 lóerő és 900 Nm a produktum, ami 3,8 másodperces 0-100 km/óra sprintet tesz lehetővé 333 km/órás csúcssebesség mellett.
De nem csak egyenes vonalban élvezhető a nagy teljesítmény, összkerék-kormányzás, célzott fékbeavatkozással javított fordulás, elektronikusan vezérelt stabilizátorok, szabályozott karosszériadőlés és gyorsan reagáló összkerékhajtás gondoskodik arról, hogy kanyarban is átlag feletti a tudás. Normál módban az összkerékhajtás akár 480 Nm-t küld az első tengelyre, hogy javítsa a teljesítmény-leadást, Sport-módban 280 Nm-ben maximalizálják az előre jutó teljesítményt, hogy megmaradjon a hátsótengely-hangsúlyos hajtás. A Continental GT-hez hasonlóan alapáron a személyautókban használt legnagyobb, 420 mm-es acél féktárcsáit kapja a Flying Spur Speed, alapáron piros féknyergekkel, de extraként feketére fényezett nyergek is kérhetőek.
A megjelenést fekete ráccsal megtöltött nagyobb méretű szellőzőnyílások, 22 colos felnik teszik egyedivé, és az eddigi 5 helyett már 15 -féle bőr közül lehet alapáron választani. Egyébként a Bentley megjegyzi, hogy a gyári kombinációk alapján szó szerint milliónyi változatban rendelhető a Bentley Flying Spur Speed, és akkor még ott van a Mulliner műhely, amely akár extrém kívánságokat is megvalósít a megfelelő térítés ellenében.