Tavaly a Monterey Car Week rendezvénysorozaton a 911 (993) Speedsterrel jelentkezett a Gunther Werks műhely, idén újra ehhez az autóhoz nyúltak, a Project Tornado az utolsó, léghűtéses Porsche 911 (993) Turbo teljesen átépített változata. Teljesen új, karbon karosszériát készítettek, csak az ajtókat hagyták meg gyárinak, ezt nem csak a megjelenés indokolta, hanem a motor megnövekedett hűtési igénye is. Mellékesen pedig 227 kg-mal csökkent a saját tömeg a gyári adathoz képest. Elegáns megoldást találtak táblagép/okostelefon beépítésére, egy különösen erős mágneses tartót (versenypálya-erőket is elvisel) helyeztek el a váltókar előtt.
A 6 hengeres, léghűtéses turbós boxermotor lökettérfogatát 4,0 literre növelték, a LeMans-i versenyautókban használt lapos ventilátort építették a motortérbe, a közteshűtők méretét is megnövelték, és Motec motorvezérlőt építettek be. Az eredmény utcai formában 608 lóerő, de van „Verseny” üzemmód is, amikor már 710 LE/759 Nm áll a vezető rendelkezésére. Csak a hátsó kerekek hajtottak, a váltó 6 fokozatú, kézi kapcsolású, a felfüggesztésben nem csak kiszélesítik a nyomtávot, de elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat is beépítenek, amelyeket aztán a vezető állíthat menet közben. A Gunther Werks Tornado-t teljes egészében a megrendelőre szabják, például a karbon kagylóülés nem állítható, és az egyedileg készített párnázással „szorítják bele” az embert – extraként lehet majd kérni hagyományosabb, állítható támlájú, normál párnázású ülést, amelyet aztán gyorsan át lehet szerelni igény szerint. Mindössze 25 példányt gyártanak majd, a vételárat az egyedi igények alapján állapítják meg, de „majdnem 7 számjegyű” dollár-összegről van szó.