Az utólagos villanyautó-átépítés korlátja, hogy csak nagyon kevés típushoz kínálnak könnyen beépíthető rendszert, egyébként pedig az átalakítást végző embernek kell különféle gyártó termékeit összeválogatnia. Erre kínál megoldást az Ampere EV műhely, amely Atom Drive System néven kínálja a saját rendszerét, amiben akkumulátor (42 vagy 84 kWh), teljesítményelektronika, hajtómotor, töltés-vezérlő, hőszivattyús fűtés, légkondicionáló, irányválasztó kapcsoló és érintőképernyős vezérlőpanel is van, az építőnek csak a fizikai beépítéssel és a csövek összekötésével kell vesződnie.
Az Ampere EV egy DeLorean DMC-12-est alakított át az alap (42 kWh kapacitású akkumulátor) rendszerével, a 299 LE/330 Nm teljesítményű hajtómotorral már a megjelenéséhez illően fürge az autó, a 0-96 km/óra gyorsulás 4,5 másodpercet vesz igénybe. A prototípusnál teljesen digitális műszeregységet is beépítettek, amúgy a rendszerhez csak 10 colos érintőképernyő jár, amivel vezérelhető például az elektromos fűtés/hűtés, de itt lehet aktiválni az egypedálos vezetést is. Jelenleg 400 voltos rendszert kínál az Ampere EV, de még az idén elkészül a 800 voltos rendszer, ami gyorsabb villámtöltést tesz lehetővé.