A brit Ree Auto cég bemutatta a P7-B elnevezésű teherautóját, amellyel a városon belüli szállítási feladatokat lehet megoldani. Feltéve, hogy a fuvarozó megelégszik a 6,35 tonnás össztömeg (ez az USA-beli szabályozás miatt alakult így) mellett mindössze 2 tonnás terhelhetőséggel, ami nagyjából a fele annak, amit egy hasonló, dízelmotoros haszonjármű tud.
A tengelyek közé építik az akkumulátort, a nagy tengelytávolságot összkerék-kormányzással kompenzálják, így 12 méter a fordulókör-átmérője. Mindkét tengelyre kerül hajtómotor, a rendszernyomaték 545 Nm, az akkumulátor kapacitását nem közölték, de a maximális méretű teleppel 241 km-es a szabványos hatótávolság – a megrendelő kérhet kisebb akkumulátort is. A prototípus 23 köbméteres raktérrel rendelkező karosszériát kapott, a rakodóperem mindössze 58 centi. A Ree Auto egyébként csak a P7-es alvázat kínálja, a felépítményt (és annak gyártóját) az ügyfél választja ki, így a kész jármű ára is megrendelésenként eltérő.