A Mercedes-Benz jelentős erőforrásokat fordított az EQS légellenállásának finomítására, de a Brabus most bejelentett karosszériakészlete a legjobb bizonyíték arra, hogy még van némi tartalék a konstrukcióban – egészen pontosan 7,2%-nyi. Ennyivel csökken az autó légellenállása az átalakítást követően, amely során karbonból készített kiegészítőkkel módosítják a karosszériát, és elöl 15, hátul 20 mm-rel alacsonyabbra programozzák a hasmagasságot.
Az első lökhárító alá kerül egy spoiler, a hátsó lökhárítóban a diffúzort módosítják, és a hátsó kerekek elé is kerül egy-egy légterelő, és a 20 vagy 22 col átmérővel választható Brabus Monoblock felniket is módosították a kisebb légellenállás érdekében. A változások azt eredményezik, hogy országúti tempónál és afölött 7%-kal nagyobb az EQS 450 hatótávolsága.
A rendhagyó belsőnél egyelőre csak a klasszikus tuningelemeket kínálja a Brabus, tehát egyedi kárpitot, küszöbburkolatokat és padlószőnyeget kínálnak, illetve alumínium vagy karbon pedálokat.