Eddig kétféle megjelenéssel kínálata Japánban a Wagon R típusát a Suzuki, a négyzet alakú fényszórókkal és barátságos külsővel rendelkező alapmodell alternatívája volt a Stingray kivitel, amely keskeny és magas fényszórókat, nagy méretű hűtőrácsot és sportos körítést kapott. A most bejelentett frissítésnél a lökhárítók kötelező változása és a színpaletta bővítése (van már rózsaszín-metál is) mellett egy harmadik megjelenést is készítettek: a Custom Z esetén krómcsíkkal összekötött lapos fényszórókat használnak V alakú hűtőráccsal, egyébként a Stingrayhez hasonlóan itt is sportos a körítés.
Ez a szolid méretű légterelők mellett teljesen fekete belső teret jelent, ez a szín a Suzuki megfogalmazása szerint „erőt és minőséget sugároz”. Nem változott a praktikus kialakítás, tehát a sínen tologatható, állítható támladőlésű hátsó ülések egy mozdulattal – ez a csomagtérajtó felől is könnyen elvégezhető – a padlóba hajthatóak, az anyósülés is síkba dönthető, alternatívaként akár ággyá is át lehet rendezni a belsőt.
Műszakilag nincs lényegi változás, maradt a 0,66 literes háromhengeres motor, ami szívóként és turbóként is elérhető, első- vagy összkerékhajtással, a váltó minden esetben fokozatmentes automata, és lágyhibrid hajtás is van a fedélzeten, aminek köszönhetően 4-4,4 l/100 km körül alakul a szabványos átlagfogyasztás. A vezetőtámogató rendszerek tudása fejlődött – immár dupla kamerás érzékelőt használ a gyalogosfelismerős koccanásgátló –, és elérhető olyan orrkamera is, amelynek segítségével beláthat a sofőr a kereszteződésbe. A Suzuki Wagon R Custom Z csak turbómotorral és a legmagasabb felszereltséggel választható.