Noha csak 8 éves története van a Kaiyi (Cowin) márkának, az elég mozgalmas volt. A márkát 2014-ben alapította a Chery, hogy az általa már öregnek vélt konstrukciókat tovább gyártsa – például az első generációs Seat Toledo-t, a Matiz-koppintást… –, de 2018-ban Yibin városa 51%-os tulajdonrészt szerzett a márkában, és újrapozicionálták azt fiataloknak szánt márkaként. A székhely Yibin-be költözött, ahol 2019-ben nyitották meg új autógyárukat. Jelenleg egy kompakt lépcsős hátút és egy kompakt szabadidő-autót kínálnak, de ez hamarosan változik, hiszen újra újrapozicionálják a márkát.
Az új formavilágot a cég által Torinóban megalapított saját formatervező stúdió készítette, ennek vezetője az a Lowie Vermeersch, aki a Pininfarina vezető formatervezői posztját hagyta ott az állásért. A Kaiyi működésének különlegessége, hogy közösségi forrást is használ, azaz beküldött formatervekkel is foglalkozik – amikor a mostani fiatalos arculat készült, 104 külső- és 51 belső formatervet kaptak, és a szavazáson több mint 1 millióan nyilvánítottak véleményt ezekről.
Annyi látszik az első számítógépes grafikák és rajzok alapján, hogy az aktuális modelleknél nagyobb méretű lesz az új kínálatot megelőlegező szabadidő-kupé. Igazából a belsőt ígérik forradalminak, a leírás szerint nem csak a menüt lehet majd az egyéni ízléshez alakítani, de magukat az érintőképernyőket is lehet majd mozgatni, és különleges hangulatvilágítást társítanak mindehhez. Azt nem árulták el, hogy mikor kerül sorozatgyártásba a Kaiyi jövője, de abban biztosak lehetünk, hogy kitartanak a Chery műszaki alapja mellett.