A Volkswagen a Teramont/Atlas típusával már megmutatta, hogy működik a több mint 5 méter hosszú MQB alapra felépített szabadidő-autó, így az Audi is megpróbálkozik vele. Kifejezetten a kínai piac számára készítették el a Q6-os modelljüket, amelynek a megjelenését a német központban készítették el, de azt is megemlítik, hogy a kínai mitológiában fontos szerepet játszó egyszarvú ihlette a formatervezőket. Ez a mesebeli lény jóságos, erőt, gazdaságot és boldogságot jelképez.
Két megjelenés közül választhatnak a vásárlók, van a Sport Face fényes/mattfekete karosszériadíszekkel, meg a krómtól csillogó és kályhaezüst elemeket is felvonultató Design Face. A D oszlop burkolatán megjelenik a négy gyűrűs márkajelzés, új elem még a hátsó szélvédőn a klasszikus pótféklámpa alatt világító quattro felirat – alapáron adják az összkerékhajtást, így ez minden példányon rajta van.
Az Audi Q6 Roadjet karosszériájának hossza 5099 mm, szélessége 2014 mm, magassága 1784 mm és ehhez 2980 mm-es tengelytávolság tartozik, a 3. üléssor mögött 286 literes a csomagtér, a hátsó támlák ledöntése után 2398 literes raktér alakul ki. Alapesetben 7 személyes a belső, a gazdagon felszerelt modelleknél 2 fotel (fűthető/szellőztethető) kerül a második sorba. A műszerfalon 3 képernyőt találunk. Alapesetben 2,0 literes turbómotorral adják az Audi Q6-ost, a 40 TFSI jelzésű változat indulóára 500 000 jüan (28,8 millió Ft), amiért 231 lóerőt (370 Nm) kap az ügyfél, a 45 TFSI már 265 lóerős (400 Nm), és ott van még a csúcsmodell 50 TFSI a 2,5 literes V6-os biturbóval, ami 299 lóerős (500 Nm) – utóbbiból készül a piaci bevezetésnél elérhető edition one limitált széria, amelyért 650 000 jüant kérnek (37,4 millió Ft).