Június utolsó napjaiban küldött értesítést a Ford az észak-amerikai márkakereskedőknek arról, hogy július 1-től már nem készít több prospektust. Nem a robbanásszerűen dráguló papír miatt hagynak fel ezzel a gyakorlattal, mostantól kezdve digitálisan se készítenek ilyen, a vásárlást segítő eszközt. A hivatalos indoklás szerint modernizálják az értékesítési megoldásokat, és a weboldalon keresztül az eddiginél digitálisabb élményt kínálnak az érdeklődőknek.
Ebbe beletartozik a pár héttel ezelőtt elindított új weboldal, a Ford Heritage Vault, amely az észak-amerikai részleg múltját mutatja be sajtófotók – köztük eddig nem publikált darabok –, prospektusok és egyéb dokumentumok segítségével. Az indulásnál 5000 darabos a digitális gyűjteményt, a legöregebb még a Ford Motor Company megalapítása előtti években készült, és folyamatosan bővítik majd. A cél, hogy a 70 évvel ezelőtt életre hívott Ford Archives összes fontos dokumentuma elérhető legyen majd, a Ford, Mercury és a Lincoln mellett a ma már halott Edsel és Merkur márkákkal kapcsolatban is tartalmaz anyagokat a weboldal.