Indiában a kategória piacvezető modellje volt az adózási szabályok miatt 4 méternél rövidebb karosszériával rendelkező Suzuki Vitara Brezza, amely a mostani generációváltást követően Suzuki Brezza néven lesz megvásárolható. Azért lépték meg ezt, mert a hírek szerint a Vitara nevet az augusztusban debütáló, a Toyota HYrider testvérmodellen fogják használni az indiai piacon.
Határozott vonalvezetést kapott a Brezza, a fényszórók beleolvadnak a hűtőrácsba, vastag fekete műanyag védőszoknyát kap a karosszéria. Újdonság, hogy két gyári kiegészítőcsomagot is kínálnak, a Metroscape a sportos megjelenésre vágyóknak készül (piros díszcsíkok), a Terrascape esetén kalandos kialakítást kap a típus (mintás műanyag burkolatok). Kétszínű a műszerfal, amelynek a tetejére teszik rá a 7 colos érintőképernyőt – könnyen lehet majd növelni a méretet –, a hátsó utasok saját szellőzőnyílást kapnak.
A motor az 1,5-ös szívó 4 hengeres 12 voltos lágyhibrid rásegítéssel, a 103 lóerős motorral 5 liter körül alakul az átlagfogyasztás – továbbra is csak elsőkerékhajtással készül a Brezza, az 5 fokozatú kézi kapcsolású váltó alternatívája a 6 fokozatú automata.