Annyiból új utakon járt a kínai Lifan autómárka, hogy viszonylag korán megkezdte az exportot is, 2014-ben például 23 619 autót értékesítettek Oroszországban. Azonban a cég stratégái nem reagáltak kellően gyorsan a piac változásaira, a csúcsot jelentő 2012-es 160 000-es gyártási darabszámot követően gyorsan bezuhantak az értékesítések, annyira, hogy 2018-ban csődbe ment a vállalkozás. Persze a kínai állami vállalat nem szűnt meg, hanem átalakult, jelenleg félig állami félig magánkézben lévő cégről van szó, utóbbi a Geely-t jelenti, amely újrapozicionálta a márkát a piacon.
Az új név Livan, és 2 villanyautóval lépnek még az idén piacra, és a következő 2 évben még 4 új modell érkezik. A Livan 7-es egyedi megjelenésű szabadidő-autó, a Livan 9-es a Geely típus átmárkázott orral. A technikáról annyit mondanak, hogy 1 vagy 2 hajtómotoros hajtást, cserélhető akkumulátorokat kapnak az autók, és a már a tanulmányokon is látható Lidar-púpok alapján 3-as szintű önvezető technológiát is megvalósítanak a mérnökök.