A nagy értékű veteránautók világával foglalkozó Hagerty értesülése szerint a Mercedes-Benz zárt körű árverésen értékesítette az egyik 300 SLR Coupé-t – csak két ilyen „Uhlenhault-kupé”-nak becézett autó épült, amelyek egészen mostanáig a gyár tulajdonában voltak. Eredetileg versenyautónak szánták őket, de az 1955-ös LeMans-i tragédia miatt éles bevetésre már nem került sor.
A Hagerty több forrásból is úgy értesült, hogy május 6-án került sor az eseményre, amikor rendezvény miatt zárva volt a Mercedes-Benz Múzeum, de se a gyár, se a meg nem nevezett „ismert német árverési ház” nem reagált a megkeresésekre. A 10 meghívott potenciális vásárlót egy előzetes kiválasztási folyamat után invitálták meg Stuttgartba, és előre vállalniuk kellett, hogy az autó új tulajdonosaként azt különböző rendezvényekre a gyár rendelkezésére bocsátják. A Hagerty szerint egy, a brit autós és üzleti életben jól ismert személy a 0008/55 alvázszámú Mercedes-Benz 300 SLR új tulajdonosa.
A 135 millió eurós/142 millió dolláros, azaz 51,7 milliárd Ft-os vételár több mint duplája az eddigi legdrágább autóért fizetett összegnek, az 48 405 000 dollár volt, amit egy 1962-es Ferrari 250 GTO-ért fizettek 2018-ban egy árverésen. Pletykák szerint 70 millió dollárért is gazdát cserélt egy ilyen autó, de az privát adásvétel volt, és hivatalosan soha nem erősítették meg azt.