Frissült a Toyota Highlander szabadidő-autó tudása az Egyesült Államokban, a változások közül minket itt Európában csak a belső újdonságok érintenek. Eszerint a két legmagasabb felszereltségnél már teljesen digitális a műszerfal, tehát a kormány mögé egy 12,3 colos monitort szerelnek, a középső érintőképernyő méretét is ekkorára növelik, és ehhez gyorsabb és több szolgáltatást nyújtó hardver tartozik. Az alapszinten marad a félig analóg, félig digitális (7 colos multifunkciós kijelző) műszeregység és a 8 colos központi kijelző.
Az Európában egyedüliként kínált öntöltő hibrid hajtás változatlanul 243 lóerő rendszerteljesítményű, újdonság viszont hogy búcsúzott a 3,5 literes szívó V6-os, amelynek helyére 2,4 literes turbómotor kerül 265 LE/418 Nm teljesítménnyel – ez 30 lóerős visszalépés, de nyomaték terén 60 Nm az előny –, javul a szabványos fogyasztás és kevesebb, mint felére csökken az NOx-kibocsátás. A frissült tudású Toyota Highlander később jelenik meg az USA márkakereskedéseiben, Európában a második félévben várható a változások begyűrűzése.