Amíg az X3-as alapján készülő iX3-as villanyautónál csak a hátsó kerekek hajtottak, addig az egy kategóriával kisebb méretű X1-es új generációjából készülő iX1-es szabadidő-autó már kétmotoros összkerékhajtást kap.
Ezt annak kapcsán árulták el, hogy közreadták a hivatalos kémfotókat a svédországi Arjeplog környékén végzett téli tesztelésről. A technikáról még annyit tudni, hogy a 17,3-18,4 kWh/100 km-es szabványos fogyasztással számolva a hatótávolság 413-438 km lesz, ami 76 kWh kapacitású akkumulátort jelent.
Az akkumulátoros-elektromos meghajtás mellett benzin- és dízelmotorokkal, valamint plug-in hibrid hajtással is elérhető lesz majd a BMW X1-es következő generációja, amelynek leleplezésére pár héten belül sort kerítenek, a márkakereskedésekben és az utakon 2022 őszén debütál majd az autó.