A Pirelli tulajdonában lévő svédországi Sottozero tesztközpontban mintegy 2 hét alatt végezték el a Rimac Nevera hiperautó téli tesztjeit, azaz a gyakorlatban is megbizonyosodtak arról, hogy a hajtás-szabályozás és az elektronikus beavatkozók is megfelelően működnek csúszós útfelületen. No meg arról is, hogy milyen látványosan lehet autózni, ha minden póráztól megszabadul a sofőr.
Nem véletlen a helyszínválasztás, a nyári Michelin Pilot Sport 4S abroncsok mellett a Pirelli P Zero Winter a Rimac Nevera gyárilag ajánlott abroncsa. Mate Rimac szerint szükség volt erre a 2 teszthétre ahhoz, hogy a finomhangolás utolsó 0,1%-át is elvégezzék, így amikor az első ügyfelek néhány hónap múlva megkapják autóikat, minden körülmények között tökéletesen működő konstrukciónak örülhetnek majd.
A 4 hajtómotoros, 1914 LE/2360 Nm rendszerteljesítményű Rimac Nevera hiperautóból mindössze 150 példányt építenek (+néhány prototípus), már mindnek megvan a gazdája. Ideális körülmények között egyébként 1,85 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet az autó, a 0-160 km/óra sprint 4,3 másodpercig tart és 412 km/órás csúcssebességet képes elérni a Nevera.