Az indonéz Toyota Astra Motor a saját mérnökei által – persze némi japán segítséggel – fejlesztette ki az Innova egyterű alapján a Kijang Innova EV nevű tanulmányt, amely lényegében egy sorozatgyártásra alkalmas, teljesen működőképes autó. Azért nem szériamodellről beszélünk, mert a kiindulási alapot jelentő Innova egyterűt jövőre váltják le, és csak azt követően kerül majd gyártásba a benzinmotoros változat alternatívájaként a villanyautó.
Nem is részletezik a hajtást, a képek és videó alapján annyi látszik, hogy befalazzák a hűtőrácsot, új – de még mindig részben analóg – a műszeregység, a töltő-csatlakozót pedig a tanksapka mögé rejtik. Az aktuális Toyota Innova még 2015-ben debütált saját, hosszmotoros-hátsókerékhajtású padlóra épül, a jövőre várható új modellnél már az aktuális TNGA-építőkészletre térnek át.