Nem csak a versenyautók megjelenése lesz új az idei szezonban az F-1-pályákon, de a felvezető- és orvosi autót az Aston Martinnal felváltba adó Mercedes-Benz is lecseréli a hivatalos járműveket, a létező legerősebb utcai autókra váltottak mindkét szerepkörben: a felvezetőautó a Mercedes-AMG GT Black Series, az orvosi autó egy Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+.
Annak érdekében, hogy még nagyobb tempóval tudjon haladni a felvezetőautó – sokszor kifogásolják a pilóták a lassú haladást –, idén nincs fényhíd az autó tetején, helyette előrefelé a szélvédő felső sávjában, hátrafelé a hátsó szárnyba épített LED-es biztosítják a figyelemfelhívó fényt. Fényérzékeny a világítás, azaz napnyugtához közeledve kicsit visszavesznek a fényerőből, mert nem az F-1 pilóták elvakítása a cél. Új elem még a légterelő két oldalán elhelyezett kamera, az egyik az anyósülésen helyet foglaló biztosítóembernek közvetíti a mögöttes történések képét (a tükrök a vezetőt tájékoztatják csak), a másik pedig a TV-közvetítés számára tud eddig nem látott képeket adni. A sofőr továbbra is Bernd Mayländer lesz, társa Richard Darker, aki a versenyigazgatósággal kommunikál és kezeli a biztonsági rendszereket, ehhez külön táblaszámítógépet építettek be neki az utastérbe.
A C 63 AMG kombit egy Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ váltja az orvosi autó szerepkörben. Az anyósülésen az F-1 hivatalos orvosa, Dr Ian Roberts foglal majd helyet, a hátsó ülésen versenytől függően 1 vagy 2 helyi orvos utazik majd. Ennél az autónál már hagyományos fényhidat alkalmaznak, amelynek a tartóját szélcsatornában alakították ki, a gyári LED-es lámpákat úgy programozták, hogy azok figyelemfelkeltés végett képesek villogni. Az utastérbe 4 homológ versenyülést helyeznek el, az anyósülés előtt itt is van egy hátsó képet közvetítő táblagép, illetve van még 3 táblagép, amelyen az orvosok az F-1 pilóták élettani adatait (a kesztyűbe van építve egy érzékelő) tudják lehívni, így már a balesethez menet ellenőrizni tudják a sofőr állapotát.