Japánban nagyon népszerű a vásárlók körében a Nissan e-Power hajtása, amelyet még 2016-ban dobtak piacra az előző Note karosszériában, és gyorsan a legnépszerűbb elektrifizált autó lett hazájában, megelőzve az akkor legyőzhetetlennek hitt Toyota Priust. A második Note generáció már szériában kapja az e-Power hajtást, amely már nagyobb modellekhez is választható, de az európai piac érdekében minden eddiginél nagyobb teljesítményű változatot készítettek.
A mi kontinensünkön van a világon a leggyorsabb közlekedés, egyfelől itt vannak a legmagasabb sebességek az autópályákon, másfelől a forgalom sűrűsége miatt gyorsan kell indulni a zsúfolt városi utakon. Annak érdekében, hogy a sofőrök ne érezzék a gyengeséget, az első kerekeket egy 190 lóerő csúcsteljesítményű, 330 Nm nyomatékú villanymotor hajtja. Nem akkumulátorra, hanem belső égésű motorra bízzák az energiaellátást, egészen pontosan itt debütál az 1,5 literes, 3 hengeres, változó kompressziójú (8:1-14:1) turbómotor, amelynek 156 lóerő a teljesítménye; ez egy puffer-akkumulátort tölt, így lehet, hogy rövid ideig akár 190 lóerőt is képes a vezető rendelkezésére bocsájtani a hajtómotor. Tankolni egyszerűen benzinkúton kell az autót, ami pár perces folyamat, a szabványos mérési ciklus alapján 5,3 l/100 km az átlagfogyasztás.
A benzinmotor mellett még fékenergia-visszatermeléssel is töltődik a puffer akkumulátor, az egypedálos e-Pedal üzemmód kiválasztásakor 0,2 g-s lassulást realizál az elektronika. Arra is nagy gondot fordítottak a fejlesztők, hogy a benzinmotor ne magas fordulaton bőgve üzemeljen, hogy ne érezzék az utasok erőlködésnek az áramtermelést.