Kínában eddig nem egyszerűen prémium, hanem luxusautó volt a BMW X5-ös, hiszen azt Észak-Amerikából importálták, ennek megfelelően jelentős vámtétel növelte az árát. Most bejelentették a BMW-Brilliance vegyesvállalat által gyártott változatot, amelynél nem csak anyagilag járnak jobban a kínai vásárlók, de 13 centimétert beletoldanak a tengelytávolságba is, ami így pontosan annyi, mint az X7-esnél – ami továbbra is importautó, ennek megfelelően jelentős vámtétellel drágított áron kerül forgalomba Kínában, tehát nem kannibalizálja a nagytestvér eladásait az X5 Li.
A vásárlók a 2,0 literes négyhengeres (265 Le/400 Nm) vagy a 3,0 literes hathengeres (333 LE/450 Nm) turbómotor közül választhatnak, alapfelszerelés az M Sport megjelenési csomag, az xDrive összkerékhajtás az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, a 40Li-nél választható a négykerék-légrugózás. A 13 centis hosszgyarapodás teljesen egészében a hátul ülők kényelmét szolgálja, alapáron jár a hátsó komfortülés elektromosan állítható dőlésszögű támlával, a panoráma üvegtető, az indukciós telefontöltő. A BMW nem tervezi a nyújtott X5 exportját.