Már nem V2-es motorkerékpár-blokk, hanem a Ford 1,5 literes háromhengeres szívómotorja hajtja a Morgan Super 3 elnevezésű háromkerekűt, amelyet teljesen új, alumínium alapra helyeztek át, amelyben a motorblokk is teherhordó elem. A forma letisztult, a gyár szerint az ötvenes évek jet-korszaka volt az inspiráció, és további extrákkal és csomagokkal lehet sportos vagy épp túraautó-irányba elmozdítani a megjelenést.
Az első felfüggesztés lengőkarjait úgy alakították ki, hogy azok a megfelelő helyre irányítják a légáramlást, a fényszóró-tartók is szerkezeti szerepet töltenek be, egyediek a felnik, amelyek a lehető leghosszabb lengőkarok kialakítását teszik lehetővé – ez a felfüggesztés munkáját javítja. A hátsó abroncsot az Avon gumigyár kifejezetten a Morgan háromkerekűjéhez készítette.
Az utastérben minden IP64-es védelemmel ellátott, tehát por- és fröccsenő víznek ellenáll, még az USB-csatlakozók is, ez az első Morgan, ahol a középre helyezett műszeregység már teljesen digitális. Az üléskárpit lehet vinyl, vízálló bőr, nyeregbőr vagy egy speciális szövet, amely ellenáll az UV-sugárzásnak és könnyen tisztítható. A kormány tengelyirányban és magasságában állítható, ezenkívül a pedáldoboz helyzetét lehet változtatni, a Super 3-ásnál extraként már fűtést is lehet kérni, ami a lábtérbe szállítja a meleg levegőt.
A Fordtól származó 1,5 literes szívómotor teljesítményét 118 lóerőre növelték, károsanyag-kibocsátása az Euro 5a szintnek felel meg, szoftveres optimalizálással az Euro 5b is elérhető lesz. A 635 kg saját tömegű Morgan Super 3 gyorsulása 7 másodpercet vesz igénybe, csúcssebessége 209 km/óra, szabványos fogyasztása 7,1 l/100 km; a mért adatok még nem véglegesek, kicsit változhatnak a homologizáció során.