A rajongók felhördültek, amikor megtudták, hogy a Landcruiser 300-as érkezésével együtt a legendás terepjáró búcsúzik az észak-amerikai piacról, aztán amikor kiderült, hogy így is 4 év várakozási idő van a típusra, már nem is annyira szomorúak. Főleg, hogy most bemutatkozott a Sequoia nevű szabadidő-autó új generációja, amely műszakilag a Landcruiser testvérmodellje, csak annál több helyet kínál – igaz, egyelőre nem közölték a méreteket, úgyhogy pontos számokkal nem tudunk szolgálni.
Ahogy eddig, úgy ezután is alapáron három üléssorral rendelkezik a Tundra pickup személyautó változata, most azonban a karosszéria orra is közös a két modellnél, jelezve a szoros rokonságot. Ez egyébként kiterjed arra, hogy itt is elérhető a Capstone nevű fényűző felszereltség, a TRD Pro nevű fokozott terepképességeket adó csomag. Visszatérve az utastérre, a 3. sor ülései 15,2 cm-es hosszúságú sínen mozgathatóak, és a több magasságban rögzíthető kemény polccal kompenzálják, hogy az alvázas felépítés miatt nem lehet a padlóba hajtani az üléseket.
Alapfelszerelésként kapja a 12,3 colos képátlójú vetített műszeregységet a Toyota Sequoia, amihez az Sr5 belépőszinten 8 colos központi érintőképernyő jár, a magasabb felszereltségeknél már 14 colos a központi képernyő. Amíg a pickup egyszerű biturbóval is választható, a korábban csak az 5,7 literes szívó V8-assal kínált terepjárónál egyedüliként az i-Force Max fantázianevű, 3,5 literes V6-os biturbót használó öntöltő hibrid hajtást adják (443 LE/790 Nm rendszerteljesítmény), a 10 fokozatú automatikus váltó széria, az összkerékhajtás csak a TRD Pro modellhez jár alapáron, egyébként extra. Hátul marad a merevtengely, de az új többlengőkaros megvezetéssel kényelmesebb haladást ígérnek, extraként elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is kérhető, illetve hátsó légrugók is elérhetőek.